Kızlar 1 ay 4 günlüğüz, dün kontrolde her şeyin yolunda olduğunu söyledi doktorumuz. 3200 gram 49 cm dogmustuk, dün 54 cm 4800 gram ölçüldük. Çok sık meme verme, her ağladığında verme mesela, 3 saatte bir düzenin olsun, eğer bu arada ağlarsa emzik verebilirsin dedi. Çok aşırı gazımız var, çok sık aralıklarla meme vermenin daha da tetiklediğini söyledi. Ben de dün öyle yaptım bir iki meme verdikten sonra ağlayınca hep emzik verdim, zaten yolculuk yapmıştık hep uyudu, emzikle uyudu yavrum hep. Acıkır uyanır diye bekledim hep ama çok geç aralıklarla uyandı ve çok çok az emdi. Zaten baya kötü bir grip geçiriyorum bir de bu üstüne iyice psikolojim alt üst oldu. O kadar acıkan emen çocuğa noldu bi anda anlamadım. 5. Hafta atağı bu şekilde olabilir mi acaba. Bugün de aşımız var çok tedirginim. Göğüslerim ağrıyor, taş gibi oldu en başından beri pompayla saginca da gelmiyor napicagimi bilmiyorum 😔