Leylaozdrgt Kızlar oğlumun verem aşısının yeri ihtihap akıp kabuk tutmuştu biraz önce kucağımda beslerken sürtüntü galiba kabuk atmış orası açık kaldı ya bişey olurmu acaba kapatsammı üstünü mikrop kaparmı
Leylaozdrgt Leylaozdrgt [url=https://www.hizliresim.com/o6v5ccx][img]https://i.hizliresim.com/o6v5ccx.jpeg[/img][/url]
busrasilra14 Leylaozdrgt canim 6. Aya kadR surdu bizim iltihap atti sonra kabugu dustu tekrar kabuk tuttu tekrar iltihap falan. Ben her seferinde korkup resmini attim doktoruma. Sorun olmadigini asinin geri donusunun iyi oldugunu soyledi. Sende tabiki danis ama bence sorun yok gibi resimlerde
Hbbknk Sağlık ocağına danışın bence ben bugün yaptırdım aşı ilhap yara vs olabilir siz müdahale etmeyin dediler ama sizin kendisi düşmemiş sizinle iletişim kuran hemşireye sorun bence