Hamileyken de az az içtim az derken eskisine az..son aylarda tamamen kestim içmek istemedim.fakat doğumdan üç gün sonra bi vurdu yok durduramıyorum kendimi🤦🏼♀️ Deli gibi emziriyorum çok şükür ama sigaranın süte etkisi konusunda tek görüş bulamıyorum.üç saat sonra temizlenir okuyorum,sütünüz zehir okuyorum..daha 27günlğk bebeğim kalpte açıklık var dr önemli bişey değil düzeliyor diyor üç ay sonra kontrolü var. Yani bu konuda araştırıp net bilgisi olan var mı? Çift çizgiyi görünce direkt bıraktım şöyle böyle demeyin lütfen ben yapamadım sonuç olarak ya da irade bs.ben zaten içmek istemiyorum ama şu anda o kadar yıpranığım ki benm için sıcak havada su içmek gibi.sadece sütüme napıyor onu bilmek istiyorum.kendime kalbim kırık