Mirayasellll Bu markayı bilen var mı Instgramda görüyorum ve memnun kalan çok fazla anne var . Sağarken elle tutmaya bile gerek yokmuş dışarda da rahatlikla sağildigini yazmışlar .. sağım gücü nasıl elektrklimi manuelmi? Kullanan varmi
Ozge8_ Mirayasellll ben de cok memnundum 1 hafta kızıma süt tasıdım hastaneye onun ıcın elektrikli olanını tercih ederdım evde dısarda fazla sut ıcın kullanacaksınız cok guzel bir urun
Bebegim_28 Mirayasellll Manuel ben kullandım. Mantıklı mı evet ama sütün fazla ise mantıklı ve ilk zamanlar çok kullandım mesela ilk 2 3 ay gibi. Fazla olan sütü sağıyor, sütü arttırıyor falan diyorlar yalan mesela 🤷♀️ ama ilk 40 gün çok işeme yaradı sütüm baya vardı benim
Oblomovv Mirayasellll bu sağma makinası değil. Fazladan akan veya memede bulunan emilmemiş fazla sütü topluyor. Benim işimi gördü ilk zamanlar. Sonra sütüm azaldı herhalde toplamamaya başladı.
bburcu Mirayasellll ben cok memnunum ama diğer tarafa da elektrikli takıyordum sağdığım dönem. Hızlıca sağıyordu
Yhi03 Bebek bir memeyi emerken diğer tarafa takıp süt stoklayabilirsin. Vakumlu olduğu için kendi duruyor ele gerek olmadan. Ben memnundum. Memeyi boşaltıyor yani bence memnun kalırsın sende