kizim 5 aylik olana kadar aksam 8 9 yatar 2 defa uyanir sabahta 9 da kalkardi.bir gunde duzenimiz degisti.donmeyi ogrendi surekli yuvarlanmaya calisiyor ya gidicek yer kalmadigi icin yatakta ona agliyor ya da donup kendini uyandiriyor.sabah 5 te uyaniyor.atak haftasinda da degiliz.besiktede yatmiyor kizim montessori yatakta genis genis yatsin dedim onda bile o kadae hareketliki yan orgu korumaliklari cekmeye calisiyor.nasil duzelticem bu durumu eski duzeni nasil saglicamm akil verin litfennn