Eminetbr üç ay önce doğum yaptım, henüz doğru düzgün kucağıma bile alamadan solunum sıkıntısı var dediler götürdüler bebeğimi. Yoğun bakımın önüne gittik, kıyafetlerini verdiler, o an beynim durdu tüm algılarım kapandı, doktor konuşuyordu ama ben hiçbir şey anlamıyordum :(
solunum sıkıntısıyla beraber beslenme problemi de oldu, enfeksiyon çıktı, sekiz gün yattı bebeğim.
Pandemiden dolayı temas da yasaktı, uzaktan iki dakika görüp geliyordum.
Düzenli olarak süt sağın ki sütünüz artsın bebeğiniz gelene kadar.
Ben her gün 80 km yol gittim geldim bebeğimi görebilmek için, götürdüğüm sütlerin nerdeyse hepsini geri verdiler :( beslenme problemi olduğu için uzun süre ağızdan beslenememişti
inşallah siz de en kısa zamanda sağlıkla kavuşursunuz