Kızlar 43 günlüğüz 10 gün öncesine kadar çok gaz problemimiz oldu kriz şeklinde ağlıyordu nurse harveys kullanıyorduk sonra relactaza geçtik ama ona geçtikten sonra her gün yaptığı kakasını yapamamaya başladı bir kere zeytinyağı veridm ve poposuna kulak çubuğu ile baskı yaptım o şekilde yaptı kakasını ama bugün aynı şeyleri yaptım kakasını yapamadı ve sürekli ağladı relaktaz kabızlık yapıyor mu başına böyle bir şey gelen var mı yardımcı olur musunuz