ncbv CananZeynep hacamat tedavisinin bilim dışı olduğuna nasıl kanaat getirdiniz bilmiyorum ama Sağlık bakanlığına bağlı hastanelerde de uygulanıyor ihtiyaç halinde. Bilmenizi istedim.
Evrim1906 ayse327 yiğenimin poposun da vardır 2 yaşına gelmeden geçti canım bazı bebeklerde oluyor malesef
HamzaMother ayse327 evet kendiliginden geciyor zaten fakat rahatsizlik verdigi biliniyor. Cocuklarda dolasim bozuklugu yapiyormus
-1590sinem Ben doktoruma sormuştum bizdede ve mongol lekesi o demişti önemli bir şey değil demişti o yüzden ickm rahatw etmişti 😊
Mom727272 ayse327 Moğol lekesinden bahsediyorsunuz, Mongol lekesi de deniliyor. Bir zararı yok ki onun. Genelde geçiyormuş ama kalabiliyormus da. Orta asya, asya ve kızılderili kokenlerde oluyormus genelde.