Bebeğim her emmeden sonra defalarca kusuyor ve tekrar emmek istiyor bir yerde kustuktan sonra verilmemeli tekrar yazıyordu ama tekrar emmek için çok ağlıyor yine bebeğim aşırı kolik doktor iki saate bir emzir demişti bundan dolayı emsin istemiyorum ama kusunca midesi tekrar boşalıyor deniyor etraftakiler şaştım kaldım