elf0 çok geçmiş olsun inşallah şifa olsun. Ben çok iyiyim ilk gün biraz sersem oldum halsiz hissettim ama düm biraz kolum ağrıdı o kadar. Bugün kolumda iyi çok şükür temizlik yaptım hatta 🌺 teşekkür ederim düşünüp yorum yaptığınız için rabbim hepimize şifa versin ❤️