zeyzey77 Glgbtl Her iki memeyi aynı zamanda emzir. Bebeğim kuvozden çıkarken bana hemşire bir memeyi emzir gazını çıkar sonra diğer memeyi ver dedi
alparslanyy Tubafadime bence iki memenizi 15 dk vermektense bebeginiz tek memeyle doyuyorsa tekini emzirin otekini sağın,hem emdigi memeyi boşaltmis memeyi daha çok üretime uyarmis olur, hemde sen sagarak hem süt depolamis hemde uretime uyarmis olursun,🌼
alparslanyy Tubafadime bence iki memenizi 15 dk vermektense bebeginiz tek memeyle doyuyorsa tekini emzirin otekini sağın,hem emdigi memeyi boşaltmis memeyi daha çok üretime uyarmis olur, hemde sen sagarak hem süt depolamis hemde uretime uyarmis olursun,🌼
alparslanyy Glgbtl canım benim bildigim kadariyla bebegin emdiginde orda süt azaliyor ve memeler uyariliyor daha cok süt lazim diye ,bu sağdığında da oluyor memeler bosaldikca uyariliyor ve ne kadar cok bosalirsa o kadar fazla süt yapar vucudun eger az emzirir veya sagarsan bu süt yetiyor deyip tembelleşiyorlar 😆
alparslanyy Glgbtl süt arttirici çaylar var denemeni tavsiye ederim ben e bebekten aldim humana vs markalar mevcut bana iyi geldigini düşünüyorum bebegim 2 gündür lıkır lıkır içiyor bide malt içecekler var onların tadi pek iyi değil ama deneme yanilma yontemiyle sende bakabilirsin sütüne etki ediyormu diye 😂
Sukursebebiii Glgbtl oncelikle bebeginiz doyuyor mu acikcasi bunu bilemiyorum genelde gunde kac kez cisli bez alsiginiz ve en onemlisi tarti ile anlasiloyor bu durum. ama kafa karisikliginiz icin yazmak istedim. Benim bildigim kadaroyla bebekler yenidoganken hemsireler veya emzirme danismanlari sirayla her iki gogsu vermeyi oneriyor. Sanirim sut gelsin bebek her iki memeye alissin diye. Ama 2. Ayda veya 3. Ayda artik bebek bir gogsu tamamen bosaltana kadar ayni gogus verilmeli diye biliyorum. Cunku bebekler on sutle yani icerik olarak geneli su olan sutle doyuyor hemen. arkada kalan yagli sutu ememiyor. Bir sonraki emzirmede ayni gogsu verince boylece yagli kismi da vermis oluyoruz bebege . Yagli kisim kaldiginda yumusamis oluyor zaten gigus 🤗 yani bence zorda kalmadikca blok degil de o gigusteki sut bitene kadar ayni gogus verilmeli. Bebeginizin emerken tuvaletji yapmasi da bence hem sizde rahatliyor gevsiyor hem de midesine yer aciyor yeni gelenler icin 😅