Acarrrr Bebeğim 10 günlük silikon başlık takmadan göğsümü almıyor hadi silikon taktım bu kez hemen gelsin istiyor süt damlatıp tutturuyoruz emiyor bi şekilde çıkarttığım anda açıyor gözlerini ne yapmalıyım nolur fikir
Ygtakn Acarrrr kuzum ben hiç silikon başlık kullanmadım ama gögüs ucum hiç yoktu elimle c pozisyonu yaparak oğlum kucagımda iken sürekli uyurken de uyanıkkende memeyi agzına verdım baya ugrastırdı ama sonunta tuttu 18 gün önce kardeşim doğurdu onda da aynısını yaptık
[silindi] Acarrrr çıkartma.bi müddet bu şekil emsin.zaten ilerleyen zamanlarda tekrar deneme yapıp,silikonu çıkartınca.o istemeyecek silikonu.ben nerdeyse 3 ay taktım,sora silikonu reddetti
Sedonay Acarrrr canım bebek zaten meme ucunu emmiyecek o kahverengi kısmını emecek meme ucunun olmaması önemli değil silikona alılır bebeğin ileride seni emmez bırak onu emzik biberon kullanma ileride meme reddi yaşarsın emsirmeyi bi şekilde beceröen lazım meme ucunu değil bebeğin alabildiği kadar o kahverengi kısmı bebeğine ver o silikon ucuda hemen bırakmanı öneriyorum bir hemşire olarak
ftmgz Acarrrr benim bebeğim de öyle maalesef önden pompayla biraz sağıyorum akış hızlı olsun diye öyle veriyorum silikon ucu
bgmtnk Ben de yaklaşık 50 gün silikonla emzirdim emzirmeden önce içini doldurup öyle veriyordum. Merak etmeyin bebeğin çenesi güçlendikçe daha iyi emer
Acarrrr Ygtakn canım bende yapmaya çalışıyorum ama izin vermiyor ellerle de hep müdahaleye devam ediyor
Acarrrr [silindi] çok teşekkür ederim çok zorlanıyoruz şu an bende sonrasını düşünüyorum ne kadar böyle gider acaba
[silindi] Acarrrr çene güçleninceye kadar devam eder.sık sık denemeyin, arada bir deneyin.zamanı gelince kendi bırakıyor.orjinal hali daha güzel olunca,kendisi istemiyor:)
Isbtlzmr Eczanede göğüs çıkarıcı pompa var benimde bir göğsümde ucum küçüktü tutamıyordu. Onu aldım çektir bırak uç çıkıyor. Eme eme kendi çıkardı zaten çenesi kuvvetlendikçe. Bi deneyin isterseniz.
Isbtlzmr Isbtlzmr o pompa sütü de arttırıyor sağar gibi süt çekiyor. Küçük bişey ama marifetli 25 TL fiyatı🥰
Acarrrr Sedonay çok teşekkür ederim yorumunuz için kahverengi kısmınıda vermeye çalışıyorum zaten tek uç verilirse yara oluyormuş ama itiyor kriz geçiriyor ağlarken