Eymencvk 7+4 Bebeğim kabız olmuş galiba çünkü 2-3 gün kaka yapmıyor ağlamasıda yok ıkınıyor arada yapamadığını farkttm bu şurup sertleşmiş kakayı yumuşatıyor bağırsakları düzenliyormuş kullanan var mı acaba 😍
Agustosbocegi Eymencvk ek gıdaya gecişte (6.ayda) kabızlık durumunda 3-4 gün kullanmıştım . duphalac işe yaramamıştı doktorum onu vermişti sonra bebeğim kendi yapmaya başlayınca bıraktım
Eymencvk Agustosbocegi bizde 28 gün düzenli hergün kullan dedi bende düzelince bırakırım muhtemelen iyi gelir hehrlde 😊