basaktpe12 Kızlar dün dişim çekildi arka 2diş aşırı ağrıyordu 20 saat falan geçti hala ağrıyor çekildiği halde sizce neden agrıyor gebeyim diye film çekilmedi ben şu şu dedim doktorda cekti zaten çürüktü çektikleri
elifiii basaktpe12 antibiyotik kullandınız mı cekim öncesi? kullanmadıysanız mutlaka kullanın apse varsa agrıyordur. Gargara kullanın. buz kompres yapın.
ballikurabiyem12 basaktpe12benimde çekildi bı tane ama çektikten sonra ağrı olmamıştı bı kontrole gidin isterseniz
Eysar basaktpe12 canım bende çekildim.alti aylık hamile yım arka kök dış çok şükür ertesi gün geçti çok ağrılar çektim öncesinde cektirince rahatladım neden geçmedi acaba apsemi vardi
basaktpe12 elifiii kullandım canım sonrası içinde yazdı gene kullandım korktum yani bir diş daha mı ağrıyor acaba çünkü cekim ağrısı çok vanımı yaktı
elifiii basaktpe12 bu kadar agrı olmaması lazım, eger antibiyotik bitince de devam ederse mutlaka tekrar gidin.
Fatmallper1 Canım ben diş konusunda aşırı muzdarip biriyim bayağı tecrübem var artık 🤭 kaç tane diş çektirdim 3 güne kadar mutlaka ağrım oldu. Doktorum normal yer iyileşiyor toparlanıyor demişti. Ama 3 günü geçerse gel demişti.