Kızım 3 ay 22 günlük yaklaşık 2 aydır huzursuz ateşi çıkıyordu vs dün doktora gittik diş dedi huzursuzluğun ateşinin salyasının sebebine ne zaman geliceği hakkında da 2 ay içerisinde gelebilir inmiş 🦷 dedi calgel diye bir jel verdi bunun dışında bebeği rahatlatacak herhangi bir şey 😔