Gizemabc bende sizin gibiyim ve maalesef tek basina cocuk buyuten,cocugu yalniz olan tüm annelerin kaderi…
Bunun icinde en guzeli kres.ben kres dusunuyorum evde olsamda kizim acisindan.23 aylik.doktorumuzda yapmasi gerekenleri soyledi ve ya kres ya da bunlari yaoacaksiniz dedi ama imkansiz…
Kusura bakmayin ama bakici hicbir sey veremiyor.ust katimizdaki arkdsm cok erken bakiciya birakti calisti kizimla ayni aydalar hatta buyuk ama bariz fark var bunu komsularimiz da soyledi.kizim yokus yukari asagi kosarken anne beni al diye aglayabiliyor,hareketler daha farkli siddet egilimi var kizim cici diye severken o tekmeler atiyor.
Imkan varsa ya kendisi bakmali anne ya da kres oneririm.vizyonsuz bakicilarin elinde cocuklari heba etmeyin.cunku cogu tv karsisina oturtup keyfine bakacak.siz evde olsaniz bile yaptiklarini begenmeyeceksiniz,ters gelecek