Yenianne11 Bebegım 3 aylık dogdugundan beri sütüm hep az hem meme hem mama olarak devam ettık hep pompa almayı hıc dusunmemistm zaten sütüm az neyi sagıcam düsüncesiyle yınede onuda denemek istedm dün lansinoh marka pompa aldım bebegımi emzirdikten sonra kalan sütü sağmak ıcın ama nerdeyse hıc süt gelmiyo yanlıs mı yapıyorum dıyorum ama pompa çalışıyo daha once bı kez hastaneden sagdm bebegm yenı dogdunda hastane pompasıyla tabi o baya güçlüydü lansinoh pompaya gore bebegım yenıdogan oldugu ıcın 60 cc kadar sağmıştm şimdi sagdm emzırdıkten sonra 30 cc bıle cıkmadı dıbınde okadar sütüm az zaten çoğaltmak ıcın aldım ama sanırım işe yaramıcak iade etmeli miyim
Melankoli Yenianne11 bebek emdikten sonra süt çıkmaması normal değil mi? Sütünüzğ çoğaltmak için aralarda düzenli sağmalısınız. Bir de meme sağılmaya alışık değilse de az süt çıkar pompayla. En az iki hafta düzenli sağımdan sonra alışır.
Woody Yenianne11 kullandıgınız için iade edemezsiniz diye biliyorum. Sağıma alışmaya göğüsden makina ile süt gelmeyebilir. Zamanla artabilir sagdıkca.hastane tipi makina kiralasanız daha iyi olabilirdi aslında. Medela da lansinoh göre daha güçlü bir marka
Babyalina Yenianne11 meme sağma işlemine 1 haftaya anca alışıyor. günde 3 kere aynı saatlerde sağmaya çalışın. Çıkan miktara bakmadan bebeğinizi karşınıza alın yada bi kiyafetini alıp koklayarak sağın hatta gözlerinizi kapatın ve sütünüzün fışkırdığını hayal edin🥰 zamanla çoğalacaktır
Bebek-annesi Yenianne11 emzirme sonrası ne kadar çıkarsa çıksın sürekli sağım yaparsanız o zamanla artar şöyle düşünün bebeğiniz iki meme toplam 120 ml içiyor memeler o kadar süt üretir ama emzirme sonrası sağım ile memeler der ki yine süt üretmem lazım çünkü aktif sağım var o zamanla 130-150 derken artar arz talep olarak düşünün. Süt artırmak için memelerin aktif sürekli çalışması gerekir ki beyin süt lazım süt üret diyerek komut alır. hastane tipi pompalar her zaman daha güçlü sağım yapar o yüzden çok süt gelir normal ev tipi pompalar öyle değil ama süt üretimi arttırıcılardan faydalanırsanız süreci hızlandırırsınız.
Yenianne11 Melankoli aksm süt azken 30 cc cıktı sadece sabahda emdıkten sonra hıc cıkmadı sayılır bılemedım ki bende zamanla alısır mı yoksa bosa mı almıs olurum suan gücü de cok begenmedm aksam ben elımle sıktımda süt gelıyodu damla damla da olsa ama makınede hıc gekmedı
Yenianne11 Bebek-annesi arttırıcı derken damlalardan caylaran mı bahsedıyosunuz humana cayları kullanmıstm ama pek ise yaramadı bende bestlak galactago lactaplus damlaarıda kullandım ya onlarda öyle farkedicek bi etkş görmedim
Kelebegimmmm Yenianne11 çoğaltmk içn sağarln gelse de gelmese de sğacaksınz miktarıyla işinz yok sağıma alışkın olmayan memeden süt çıkmax bebek memeyi iyi boşaltmş olablr
Bebek-annesi Yenianne11 momstok anne çayı ve tablet deneyin instagram da dilruba demirezeri takip edin. Dereotu helva bulgur pilavı tüketin kimyon çayları için bunlar süt arttırma sürecinizi etkiler bol süt olur inşallah ama sürekli sağım yaparsanız mutlaka zamanla artacaktır çünkü memelerin çalışması demek süt üretmek demek.
-Alp- Yenianne11 lansinoh ben de kullandım. Göğsünüzü makineye tam oturtamadığınızda süt gelmiyor. Elimle sıkınca fışkıran süt makinede gelmezdi şaşırırdım. Tam ortalamanız gerekiyor. Bir de mor silikon parça ve onu oturtturunuz damarlı şeffaf plastik parça kupkuru olmalı. Azıcık nemli olsa dahi çekmez. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sevgiler 💕
-Alp- Yenianne11 göğsünüzü yuvarlak huni gibi olan başlığın tam ortasına iyi oturtun o kapak gibi parça ile mor parça da kuru olmalı
Cigdemmi Ben tek meme emzirip 2,5 saat sonra şu şekilde sağım yaptım diğer tarafa 20dk sağım 10dk dinlenme 10dk sağım 10dk dinlenme 10dk sağım Önceden 40 cc çıkarıyordum bu şekilde 90 çıktı