EfeKaan1 Kızlar oğlum 36+3 de doğdu acaba bebeğim prematüre bebek mi doktorlar bişey söylemedi sizce prematüre bebek mi?
assd15 EfeKaan1 37den sonra normal doğum oluyor diye biliyorum ama 4 gün için prematüre sayılır mı bilemedim
Deletedmom4444 EfeKaan1 Gec premature oluyor.Ancak doktorlar genelde 36. haftada dogan bebekleri premature olarak kabull etmiyor.
EfeKaan1 Mom987 gelişim olarak doktorlar gayet iyi diolar ztn bebeğim çok zayıf doğdu doğumda solunum yollarında problem çıktı 1 gün küvezde kaldı
Deletedmom4444 EfeKaan1 Rica ederim 36. haftada bebek gelisimini nerdeyse tamamlamis oluyor eger fazlaca küvezde de kalmadiysa sorun etmeyin hic.Benim arkadasim 2 bebeginide 34.haftada dogum yapti kuvezde kalmadigi icin onlarada premature dememislee.
EfeKaan1 nursocum 37.hafta prematüre değil onu biliyorm canm ama hemşirem erken doğmuş diyince aklıma takılmadı değil yani ama şükür gelişimi falan gayet iyi zayıf doğmasına rağmen gayet iyi toparladı😊
Arstrnanne EfeKaan1 geç prematüre diye geçiyor 36. Hafta. Bende 36+1 de doğum yaptım bugün bi kaç gün küvozde kalıcak
EfeKaan1 Arstrnanne benim bebeğim 1 gün kaldı solunum yolunda problem çıktı ertesi gün kanında enfeksiyon sonrasında sarılık çıktı herşey üst üsde geldi 1 hafta hastanede kaldık
EfeKaan1 Deletedmom4444 1 gün küvezde kaldı sonrasında kanında enfeksiyon sonra sarılık çıkınca mecburi küvezde tutup ışık altında bıraktılar