Demiralpinannesii ozgesahiiin benim bebeğim de dün oldu aşılarını. Hemşire yaptırabileceğimizi söyledi. Eve gelınce duş aldırmıştım bi sıkıntı olmadı. Bugünde yıkadım az bsey atesı olunca 😊
Es-Es123 ozgesahiiin yapılabilir, doktorumuza da sorduğumuzda yaptırabilirsiniz dedi. Bizde akşamında banyo yaptırdık 🌸