kucukprensinannesi Bebeğinin eli ayağı terleyen var mı? Sizce sebebi nedir? Yaşayan bilen tecrübe edinen var mı?
Bglmdrn21 kucukprensinannesi benim kızımda heyecanlansın yada babasını falan görsün hemen ayakları ter içinde kalıyor ben bi çözüm bulamadım 😄
kucukprensinannesi berenduha havalar evet sıcak ama sadece avuç içi ve ayakları terlemesi tedirgin etti
Kurabiyex Benim bebede çok terliyor sonra ayaklar buz gibi oluyor burada durayim bilen vardır belki 😊
Yektanem Bebişlerde el ayak terlemesi çok normal 8 9 aylıkken falan kendiliğinden geçiyor 3 buçuk aylığız avuç içi ayak altı hep ıslak gibi
RmznElf kucukprensinannesi acaba el ayak terlemesi gecti mi. O zamanlar sebep ne denmişti. 9 aylık kızımda da var
RmznElf kucukprensinannesi çok teşekkür ederim. Umarım bizimde geçer. Ayakları sürekli buz gibi oluyo