EJDERYAA Uuy ablamın hemşiresi koldan yaptı bizimkide bacaktan yaptı sorduğumda biz 4 yaşına kadar bacaktan yapıyoruz dedi . 2 side oluyormuş yani ama çok saçma geldi bana