Nare1996 Kızım üc aylik olmasına 24 gün kaldi 10mayisra dogdu ama dogumu 23mayis gözüküyordu iki hafta erken dogdu simdi ben atak haftasini 10 mayistan mi hesaplamaliyim yoksa 23 mayistan mi bilen biri yardimci olabilir mi??
Biyocu Doğması gereken zamana göre hesaplanıyor.38.haftada bebeğiniz dogduysa siz 40.haftadaki zamana göre atak hesaplaması yapmalisiniz
MevaninMelegi Nare1996 doğması gereken tarihe göre hesaplanıyor normalde yani 40.haftaya göre ama ben kızımda doğduğu güne göre hesapladığımda daha uygun çıkıyodu 39.haftada doğdu bebeğin durumuna göre değişiyo biraz sanırım
Nare1996 MevaninMelegi aynen bende dogdugundan hesapliyorum tam.atak haftasindaki butun belirtiler uyuyor ama 40,haftadan hesaplayinca olmuyor
MevaninMelegi Nare1996 işte her bebeğe göre değişiyo huysuzluğu ağlamaları fln belli ediyo zaten kendini ama atak sonrası gerçekten güzel bi dönem başlıyo biraz sabır lazım ☺️☺️
Gigyyy Nare1996 doğması beklenen tarihe göre hesaplanıyor,bizim de 22 Mayıstı doğması gereken tarih ,6 sında doğdu aynıyız nerdeyse 😊
Nare1996 MevaninMelegi sabir gerekte bazen atak haftasinda sinir krizi geciriyorum o kadar zor ki hic uyumuyor bebegim