Bebeğim 11 aylık ortibebe ve rhinobebe kullandım ama uç kısımlardaki o süngerler sürekli burun çektikçe çıkıyo çok sinir olmaya başladım oğlum hasta bide bi burbunu çekerken yukarı çıkıyo o sünger çıkarıp yenisini takmam gerekiyo sinir oluyorum uç kısımlarını değişikte kullandım yok ya olmuyo yine aynı varmı bunun bi çözümü kullanıp memnun kaldığımız bi burun aspratörü