sebay söyle bir karşılaştırma yapmıştım ben, fiyatlar şimdi artmıştır tabii ki. Ebebeklerde satılan Joie Tourist’i aldık ve çok memnunuz. GB Qbit+ da oldukça iyi. https://imgur.com/a/KqZgjhy