Lilatmz Bebeğim 4 aylık. Dün doktor kontrolümüz vardı, son iki ayda bir kilo almış, 3200 g doğmuştu şu an 5800g. Doktor da çok hareketli 5 kilo bile olsa kabulüm dedi. Sizlerde durumlar nasıl? Anne sütüyle besleniyor bebeğim
Yusufkerem16 Lilatmz benimde oğlum çok hareketli o da 4 aylıkken 6.700 dü kilosu doktorum 5.ayında doğum kilosunun iki katına çıkması yeterli bizim için dedi anne sütü alan bebek için düşük değil sıkma canını
Lilatmz Yusufkerem16 ben sıkmıyorum da her gören çok zayıf, mama ver diyor. Benim için gayet iyi kilosu sağlıklı olsun yeter.
bayankitapkurdu Lilatmz benim oğlum da 4.aydan sonra 500gram almaya başladı. Hala da öyle. 15 aylık 11.700 kilosu. Ama hiç yerinde durmaz
Lilatmz bayankitapkurdu cidden çok hareketli benim oğlum da. Aynı ayda olanlara bakıyordum sürekli uyuyorlardı benimki kucağımda tırmanmaya çalışıyordu.
-Alp- Lilatmz el ayak popo asla yerinde durmaz 5.5 aylık 9 kilo. Sütüm çok ama çokk yağlı olduğu için böyle olduğunu söyledi doktorumuz.
Lilatmz -Alp- maşallah canım. Benim sütüm yağlı değil sağınca da bembeyaz yağ olsa hafif sarılık olurdu diye düşünüyorum
Yusufkerem16 Lilatmz bana da öyle diyorlar bende He tamam deyip geçiyorum çok biliyor insanlar gittiğim doktor 17 yıllık hekim maşAllah herkes doktordan bilgili
-Alp- Lilatmz sağdıktan sonra katman oluyor üstte yağ onun altında süt oluyor. Bebeğim alerjik katı diyetteyim sütüm öyle bol da değil. Yağlı olmasa kiloyu tutturamazdık sanırım 🤭
Merved21 Lilatmz Haftada 280 Gr kilo alıyor bebeğim gayette çok iyi olduğunu söyledi doktor bebeklerin zaten haftada 140 ile 200 Gr almaları beklenir