Selam hanımlar
40 günlük bebeğim var. Maşallah sütüm iyiydi , emziriyordum , bebeğimi sadece anne sütü ile besliyordum. Fakat 3.kez mastite yakalandım antibiyotik aldım , doktor süte geçmez dedi , biraz da stressli bazı durumlar yaşadım , bebeğimin beni emmemesinin stresssi de eklendi , mecburen stok yaptığım sütleri biberon ile veriyorum . Ama 2-3 gündür bebeğim emmiyor beni , sağıyorum süt geliyor . Israrcıyım emzirmeye çalışıyorum ama her defasında biraz ağzında tutup ağlıyor , biberonda öyle olmuyo. Valla çok üzülüyorum , biraz karışık oldu yazdıklarım . Var mı öneriniz ne yapayım ne edeyim. Bide süt alerjisi olan bir bebek . Kaşık biberon mu alsam