lgsya merhaba geçmiş olsun benm bebeğim bugün 6 aylik oldu 10 gün önce benm bebeğim de hastalandı ateşi yoktu ama öksürük burun tıkanıklığı huzursuzluk vs vardı. Burda gördüğüm uygulayıp ise yaradığını gördüğüm birkaç şey var. İlki burnu tıkalı olduğu için rahat uyuyamıyorlar ya, soğanı kabuğunu soymadan ortadan ikiye kesip 5-6 tane karanfil batırdım ve baş ucuna koydum gece rahat uyudu bunu 3-4 gün yaptım. İkincisi 3-4 tane sarımsak rendeleyip üstünü geçecek kadar zeytinyağı koydum biraz beklettikten sonra süzüp yağ kısmını ayaklarının altına masaj yaparak sürdüm ve çorap giydirdim bu da öksürüğe iyi geliyor dediler ve öksürüğü iki üç gün içinde geçti çok sukur. Ek gıdaya başlamıştık antibiyotik olsun diye sebze çorbalarına mamalarina sarımsak ve birkaç damla limon ekledim. Günde 2 çay kaşığı ıhlamur icirdim Sürekli serum fizyolojik uyguladım. Hemen toparladı sadece şuan hırıltı kaldı biraz inşallah o da geçecek. Uzun oldu ama inşallah faydası olur acil şifalar dilerim bebisinize🌸