Sevmmm Rabiamhmt benim oğlum 3.5 aylıktan beri kakasını birkaç günde bir yapıyor. Önce 2 gündü sonra 3 güne çıktı sonra birden 1 hafta sonra yapmaya başladı. Yani ne zaman yapacağı belli olmuyor. Çok rahat gaz çıkarıyor , kaka yapınca cıvık yapıyor . Yani kabız da diyemem . Demek ki döngüsü böyle 🤷🏻♀️ belki sizin de öyledir
Rabiamhmt Misterious 2 aylık mama falan almıyor sadecw anne sutu dun sabah yaptı ama bıldıgın dışkısı baloncuk baloncuk seklınde hava doluydu gazı mı cok acaba
Similay46 Rabiamhmt Bebek rahatsız huzursuz değilse zorlamayın. Benmki 2aylıkken birden 12gün sonra yaptı. Anne sütyle 10gün normalmiş. Önceden günde 3 4 kere yapardı.
Eymen20211 Kuzum mama ver az birşey içine de hakiki zeytinyağı koy ben 30 CC ye 1 çay ksşığı koyuyorum anında bozuyor doktorum bile söylemişti yap diye bi dene istersen
Eymen20211 Yada 10 günden uzun bir süreyse fitil ver ama sen bilirsin yine de doktoruna falan danış tabiki
Rabiamhmt Eymen20211 yok dun sabah yaptı ama bıldıgın dışkısı baloncuk baloncuk seklınde hava doluydu gazı mı cok acaba
Eymen20211 Nurse harveys damla dene benim oğlana bş o iyi geldi en ucuzunu da kullandım en pahalısını da ama her bebek farklı tabi sende dene bi ve zentinyağını dene derim birebir çözüm ama hakiki saf zeytinyağı olucak