Susuzyaz Yok ne yapsam yemiyor. Saatlerce uğraştığıma mı yanayım ? Yoksa yemediğine mi ? 14 aylık kızım resmen yemek yemeden yaşıyor. Arada çoz az elma yer biraz süt içer hepsi bu. Allah aşkına geçecek mi nolur bir şey diyin.
Minisinannesiii Susuzyaz dışarı çıkarıp yedirmeyi deneseniz annem bize öyle yaparmış parkta filan veya kapının önünde
Blackforrest Susuzyaz memeden kesince yedi benimki. Yicek merak etme önünüz aydınlık😆 ama bazı çocuklar da yemek yemeyi sevmiyo hani
Susuzyaz Sevcanumutbora- O zamana kadar devam ediyorsa çok üzücü :( yemek yemeyince ne kadar kendimi üzmemek için zorlasam da üzülüyorum
Minisinannesiii Susuzyaz dışarıda iştahı gelirmiş saklama kabına çorba filan koyun biraz oynasın acıkır yer açık havada insallah ise yarar 😊❤