mycutebaby Merhabalar ben hasta oldum burnum falan akıyor baya direncimde düştü bildiğiniz vitamin takviye edici tozlar oluyor ya onlardan varmı yada tylot iyi gelirmi acaba şimdi eşimi eczaneye göndericem parol hiç iyi gelmedi :((