4 gündür oğlum ardı ardına sulu kaka yapıyır doktora gittik kakasını laboratuvara göndermemiz gerekli dedi uzak olduğu için bekleyemeden eve geldik o zaman yapmadı kakasını arabada arkadaşının lazımdı acil geri döndük. Herşeyi yedirdim yine geçmedi başına böyle bişey gelen oldu mu hastalık mı bu bugun devam ederse yine götürücem