Cennetkokulum Canım anneler günaydın 8 aylık oğlum var dünden bu yana ishal gibi her bezi kakalı çözemiyorum diş falan mı gelicek acaba doktora götürücem de sizler böyle bi durumla karşılatınız mı kakalı bezi alıyorum hemen bi daha yapıyo
Nurtenn Cennetkokulum benim oğlumda geçen hafta öyleydi 7 aylık bizde diş sandık ama içim rahat etmedi doktora götürdük gaita testi ( kaka) istedi isal olduğu için gaitada 7-8 lökosit yani enfeksiyon çıktı antibiyotik şurub verdi şuan çok şükür düzeldi belki sizin ki diştendir ama doktora götürmenizde fayda var