Kızlar merhaba kızım 35 günlük kolik bebek aşırı gaz sıkıntımız var doktor nefes alıcak yeri kalmamış cocugun dedi lavma verdi masaj önerdi hergün yapıyorum cıkarıyo azda olsa ama rahatlamıyo sürekli ayaklarını karnına çekiyo ağlıyo birde morarmalarımız var nefesi sesi gidiyo kendine gelmiyo cok korkuyorum geceleri asla ama asla uyumuyo çok huzursuz 2dakika uykuya dalıyo yine uyanıyo gözlerini açıp mızırdanıyo gaz sancısı cekiyo sanırım doktor 3 4 ayına kadar devam eder dedi napıcağımı şaşırdım artık ayakta sallanmadan hiç durmuyo ayaklarım koptu artık kendi uykusuzluğumu geçtim ağlamasına içim gidiyo humananın kimyonlu rezene cayını kullanıyorum sab simplex gaz damlası verdi bide başka rahatlaması için ne yapabilirim sizler napıyosunuz akıl verirmisiniz