Anneler merhaba
bebeğim 4 buçuk aylık 2 gündür uykusunda da dahil olmak üzere minik minik öksürüyordu dünde burunundan nefes alırken hırıltı oldugunu farkettim gözlemlemek adına bekledm bu sabahta yüz üstü eğzersiz yaptiğimizda su gibi burnu akmaya başladi hırıltısı ve öksürük yine ufak ufak devam ediyor burun akıntısı beni çok korkuttu açikçasi nezle olma , üşütme ihtimali olarak bu durumu yaşayanlar ve nasil bir tedbir aldiğinizi önerilerinizi bekliyorum bu bir kaç saat daha devam ederse takibimizi yapan doktorumuza gideceğiz elbette ama tecrübeleri tahminleri duymak isterim