Umayumayumay Yeldan çenesi yoruluyordur belki canım bence sen emzirmeye devam et benim kızım hiç emmiyor. Sütüm kesilir vs diye düşünme
Mss19 Yeldan ben de bazen bebeğim emmek istiyor ve memede süt olmadıgını düşündüğüm halde emziriyorum ama yine de süt geliyo yani ne zaman agzıbdan cıkarsa süt akıyor. Sanırım boş oldugunu zannetsek bile boş değiller
Albertosss Yeldan inşallah gelir yemene dikkat et bol bol sıvı tüket ısırgan çayı yap . Tiremix diye krem var onu kullan göğüs yaralarına .
utkununannesi_ Yeldan benim sütüm az dı ısırgan otu çayıyla hurmaya başladım çok şükür ilk zamanki gibi çoğaldı
Bursalianne Yeldan pompa çok kuvvetsiz oldugu için evet kesilir sütünüz. Sağma makinası almanızı tavsiye ederim bebegim hiç meme almadı doğumdan itibaren makine kullandım 6 aylık olduk sürekli sağdıgım için normalinden cok daha bereketli süt oluyor
Yeldan Bursalianne avent in makinasını kullanıyorum bennama cok hafif dediginiz gibi pompa denedim o canımı yaktı hatta
AliyeAsel Yeldan genzine çok kaçıyordu kızımın önce sağıp sonra emziriyordum canım devam ettim bir süre
AliyeAsel Yeldan genzine çok kaçıyordu kızımın önce sağıp sonra emziriyordum canım devam ettim bir süre
[silindi] Yeldan 4 aylığız yaklaşık 3. ayın ilk haftasına kadar sağdım hep sonra sadece geceleri emmeye başladı öncesinde göğsümü tutmuyordu 4 aylık olduk halen devam
Hohomoromu Yeldan şuan benim öyle canım doyacak kadar süt yok mama takviye ediyorum emmek istiyor emziriyorum ki gelsin diye emmezse süt üretimide durur çünki bi süre emzir baktın olmuyor ozaman takviye yaparsın
Yeldan deletedmom2200 demekkinbazen emzirmek arttırıyor bazende sagmak benim bebegim emiyor ama az birşey geldıgı icşn en fazla bes dk duruyor