15 aylığız yürümüyordu daha bugün sabah 5 adım attı o kadar sevindim ki oturdum ağladım . Zor dönemler geçirdik bebeğimle 2 kg doğdu yemedi içmedi testis ameliyatları kilolar alamadı Hala daha zayıf 8,5kg 15 ay boyunca ağladı hala daha ağlar ve asla uyumaz yenidoğan gibi fulll uykusuz gezerim ama hiçbiri umrumda Sağlığı yerinde şükürler olsun, bugün adım da attı dünyalar benim oldu sevincimi paylaşayım dedim sizinle de 🥰 tamamıyla ne zaman yürür acaba