Merhaba güzel , tecrübeli anneler dün bebeğime mama yedirirken birden ses duydum :) baktım ki alt tarafta dişin birtanesi dışarıya çıkmış ama diğeri yok dişin çıktığınıda dokunarak hissettim ağrısı olurmu ? Diğer dişin çıkması için neler yapabiliriz yada kendisi çıkarmı ağrısı olurmu ?