Kiziveannesii Öksürüğümüz devam ediyor önerebilceğiniz bitkisel evde ilaçlarına destek olarak yapabileceğim bişey varmı acaba
Ekm Kiziveannesii bizdede aynısı var balgamlı öksürük burun tikanikligi gece 10 dkda bir uyandi desem yeridir :/
Berra60 Kiziveannesii emziriyo musun. Eger emziroyosan bi karisim var. Kok zencefili ve limonu rendele yada inxecik dogra bal ile karistr sulansin kasik kasik ye
Asyaaaam Kiziveannesii benim kızımda aynı durumda. Sterimar burun spreyi ile temizliyorum çünkü öksürüğü geniz akıntısından büyük ihtimalle. Birde ıhlamır veriyorum ılık su ve pekmez
Diyaraldemir Ekm merhaba fizyolojik burun suyunu kullanarak burun aspiratörü ile sık sık burnunu açmanız gerekiyor. Öksürük içinde bebekler için vikis ve sarımsaklı zeytinyağı yöntemini denemelisiniz. Biz bu şekilde toparladık.
Lilya-t Benim kizimda aynı 5 aylık oksurdukce içim yanıyor ek gıdaya falanda başlamadık ne yapabileceğimi bende bilmiyorum . Bu nedir ya bütün çocuklar hasta
Kiziveannesii Lilya-t tanıdığım bütün çocuklar gerçekten bu durumda bana da bulaştı ama geçmedi kızımın henüz ben oliyim de o iyileşsin yeter ki ben bi şekilde toparlarım
Tospikkkk Lilya-t kızım 5.5 aylık öksürük var doktorumuz ıhlamuru kaynat elma kabugu ile ılık ver dedi dün verdim biraz
Ekm Kiziveannesii biDede oyle bende hasta oldum Allah tum cocuklara şifa versin insanın ici aciyor :(
Yengecanne_ Kesinlikle ıhlamur verin çok iyi geliyor.Bir de duy pekmezi içirin sabahları geçer inşallah 😊 geçmiş olsun
ilkgozagrimmmm Kiziveannesii Geçmiş olsun şuan bir salgın var . 1 haftayı geçti düzelmedi. Bizim ilerlemişti. Öksürük için fitospan yada prospan önerdi doktorumuz. Fitospan aldık
EB1661 ilkgozagrimmmm Merhaba o zaman kullandığınızda nezaman geçti öksürüğü bizede verdi doktoru balgamlı öksürük bizimki bugüm kullandık daha
ilkgozagrimmmm Kiziveannesii tereyağ ve pekmez de önermişti doktorumuz. İçirebilirseniz biraz fayda eder. Bizim ilerledi içiremedim kustu hep