Alminazli Kızlar iki gündür bebeğim çok kötü 11 buçuk aylık üst 4 dişi var altta biri patlamış digeri kabarmış ama ne uyuyo ne duruyo sürekli ağlayıp uyaniyo dalmiyo uykuya npsam doktora m8 gitsem
Alminazli dandiniko yatarken öyle yapim üst dislerini çıkardı ilk ateşi falan çıkmıştı ama bu kadar kötü degildi