Kızım 4 aylık oldu sağlık ocağına aşı için gittiğimde demir ilacına başlıyoruz deyip VEGAFERON adlı ilacı verdi 7kilo 300 gram olduğu için 7 damla vereceksin besledikten 1 saat sonra dedi. Yaptım ama kızım kustu. Kabız, kusma VS. Gibi durumlarda eczaneden başka bir demir ilacı alabilirsin demişti. Sizler hangi markayı kullanıp memnun kaldınız?