Meltemm95 Merhaba. Kizim ucun kimlige dun basvurdum. Ne zaman gelir acaba. Bilgisi olan var mi? Numaraya mesaj geliyormu kargo nerde diye o kadar acil ki bizim icin dunden beri hic mesaj falan yok lutfen bilgisi olan paylassin
pikacuu Meltemm95 ptt ile geliyor arayıp sorun. Benim kimliği kaç gün getirmediler kendim gidip aldım. Sorumsuzlar hepsi üstünde durun mhz arayın sürekli. Acilse geçici kimlik veriliyor belge şeklinde o da kimlik yerine geçiyor cnm
Merve50 Meltemm95 biz başvuru yaptıktan 2 gün sonra hemen gelmişti eşimin telefonuna mesaj gelmişti hatta
Mom62636362 Meltemm95 hatırlamıyorum ama 1 hafta içinde gelmişti sanırım. O vakte kadar da kağıt veriyorlar geçici kimlik olarak. Üstünde tc kimlik no vs yazıyor
1ana1bebe Meltemm95 birkaç gün içinde gelir, mesaj da geliyor, kimlik yerine geçici belge veriyorlar o geçerli
Meltemm95 pikacuu 1ana1bebe Mom62636362 gecici belge verdiler ama benim kimligi verecegim kurum belge kabul etmiyor kimligin kendisi olsun diyor ve vermek icinde iki gun surem var cok sıkıştım 😢
pikacuu Meltemm95 Hiçbir kurumun bunu demeye hakkı yok. Size o belge kimlik yerine verildi. Ben olsam ayağa kaldırırdım orayı her neresiyse artık. Saçmalık yaptıkları hukuka aykırı cnm. Senin elinde olan bir şey değil. Devlet bu devlet. Ay nasıl sinir oldum şimdi
Mercimek26 Ayın 9unda doğum oldu. Eşim hastaneden başvuru yaptı. Ayın 10unda kimlik geldi. Ben şaşırmıştım bu ne hız diye.
Evrim1906 Meltemm95 benim kimliği mi getirmedi ler ben kendim gidip aldım sözde evde olmadığım için geri gitmiş ama evdeydim. Oğlumun kimliği başvurudan sonra ertesi gün geldi