3441k yazdıklarım gitti yaa 😂 35+5e kadar sorunsuz gelebildim enfeksiyon oluyodu sadece biraz, bi gittim dediler su az bebek küçük 15 gün geri çıkıyo detaylı ulttasonda iyiki göndermiş dr beni detaylıya yeni bi hastaneydi sırf para için diye düşünmüştüm ilk sonra bunları öğrenince şok olduk, ciğer geliştirici kullandım 3 doz, serumlar, kan sulandırıcılar, gittim bi hafta sonra o özele gitmek istemedim başka şehirdeydi o kendi ilimize gittim bebek küvöze girer diye çok korktum gidip gelemem diye. Burdaki dr um da az evet yatış yapalım dedi kabul ettim mecbur. Saat 12ydi girdim doğumhaneye bi iğne yaptılar epidural in yerini açtılar nst çekiliyo sürekli kalkıp yürüyorum filan baktılar açıklık yok devam beklemeye ama bu sırada yanımda bi Suriyeli geliyo bi Suriyeli gidiyo pat pat doğurup çıkıyor yarım saatte akşam da sancı yok hala yattım uyudum sabah yine bi iğne yürü hareket açıklık yok öğlene doğru artık sancı yavaş yavaş gelmeye başladı ama düzensiz adet sancısı gibi biraz arttı ama yine bakıyolar açıklık aynı dr en son kalaan suyumu da patlattı istersen sezeryana alırım dedi bi ağlama geldi bana normal mi istiyosun dedi evet ama olmicak gibi dedim akşam 20,00ye kdar bekleyelim açıklık olmazsa alalım dediler kabul ettm baktılar yine aynı sonra hop ameliyathaneye ne sondayı hissettim ne başka bişiyi gittik epidurali çıkarıp sipinal yaptılar 21.13de bi çığlık duydum Allahım dedim ya gösterdiler minicikkk nasıl ağladım nasıllll 🥰🥰🥰 2770 doğdu güzel kızım 47cm yazıyodu da daha uzundu yani belliydi bugün tam 3 aylık 🌼🥰