MinnakEgem Prensesannisii benimde bebeğim 2 ay 24 günlük ama dediğinizde gariplik göremedim benim bebeğim 12 de yer yatarız 3 gibi tekrar kalkar sonra 5 bucuk 6 da tekrar gündüz olunca beslenmeden sonra 1er saat oyalanma zamanları oluyo normal sonra uykuya dalıyo gündüzleri bu oyalanmaları yaparsak geceleri çok olmuyo yiyip yatıyo
Prensesannisii MinnakEgem anladım siz bir kez daha fazla kalkıyorsunuz bizden inşallah düzene girer gece de gündüz de
Miroley Prensesannisii tabikide ben bazen ninniyle bazen uyku arkadaşıyla destekliyorum ama diş döneminde olduğumuz için genelde kucağımda sallanmak istiyor öyle rahatlıyor bebeğiniz sizi yönlendiricektir canınızı sıkmayın henüz onun için de sizin içinde herşey daha çok yeni ❤️❤️
dearmom Prensesannisii ya eğer odayı karartma perdesi tarzı bir şeyle full karanlık yapabilirseniz 5:30 uyanmaları 7ye kadar ertelenebilir. Güneşin doğuşuyla kalkıyorlar çünkü aslında doğal olan bu ama karanlıkta uyuduklarında daha uzun uyuyorlar 🌸
Demetbulut Prensesannisii bir cik uyku egotmeni takip ediyorum hepsi ilk once gunduz duzen kurun diyorlar .. ve kesinlikle saati saatine hatta dakikasi dakiasina uyutun diyirlar ne bir dakika erken ne bir dakika gec bebkler duzen severler ve bir duzen kurunca o duzenin devamini beklerler .. kolay gelsin
[silindi] İlk 4 ay herşey mübah.4 ayı bitirince düzene geçirmeye çalışın,yoksa öyle gider.ama dediğim gibi ilk 4 ay herşey mübah.
Mine_45 Prensesannisii suan o bi duzen degil bozamiyorsunuz benimmoglumda oyleydi sonra kendisi aksam uykusunu 8 cekti sabahta 6 yı 1 dk gecirmez uyanır hemen
Ayazinannesi3001 Prensesannisii o kadar çok değişiyorki uyku düzeni. Ben de değiştirmeye çalışıyorum kendimce ama nafile🤭😁O ne istiyorsa öyle oluyor
Deniz3402 Prensesannisii düzen bozacak ne var bende anlayamadım 2.5aylık bebeğin zaten düzeni olmaz. Ayrıca uyku saatleri gayet güzel benim bebeğim 6aylık 5 veya 5buçukta kalkar hala. Birçok tanıdığım var 1.5 yaşında en geç 6.30 u gördük diyorlar. Bebeğinizden çok şey bekliyorsunuz bence
idilolo Ayazinannesi3001 ya gerçekten giriyor mu? Bir haftadır gündüz uykusu da gece uykusu da kötü, 31 günlük henüz
Ayazinannesi3001 idilolo Giriyor emin olun bende sizin gibi düşünüyordum. Endişelenmeyin. Hiç geçmeyecek sanmıştım. Berbat geçiyordu günlerim. Agladigin dahi oldu. Ama Şuan öyle değil anlayacağınız hiç telaş yapmayın bebeklerimiz bir süre parmaginda oynatıyorlar bizi sadece 🤗🤭😍
idilolo Ayazinannesi3001 o günler bi gelse, şu 3 saatte uyanma Faslı bi bitse uyuyan bebeği uyandırıyorum