Bebeğim kakasını yapamıyor bugün 40 çıkıyor ama doğduğundan beri kaka sorunumuz var ama bu son günlerde kendi başına yapmamaya başladı ancak fitil ile yapıyor geçtiğimiz gün fitilden sonra iki defa kendi kendine yaptı o da gayet cıvık şekildeydi kabız olması için kakasınin sert olması gerekmiyor mu ?