Arkadaşlar kızım 4 ay 3 günlük bugün tam mama yemesini oturtmusken şuan yine birakiyo biberonda,akşamları 100 ml gündüzleri 125 bazen 130,140 ml içerdi şimdi ise 90 100 80 falan ve saat aralığı çok uzun napmam gerekiyo yada ne zaman geciyo bu durum zatan kendisi çok zayıf böyle olunca hepten uzuluyorum