Girlpower merhaba geçmiş olsun öncelikle 2 hafta önce benim bebeğimin de aniden ateşi yükseldi ben de sizin gibi hiçbir sebep bulamadım ateşine, iki defa doktora gittik hiç bir şey çıkmadı sonuçlarında ama ateş hep devam etti sadece dönüşümlü ilaç kullanarak geçirdik bu süreyi ve 4.gün sonunda aniden ateş düştü ve yüzünde vücudunda kızarıklar oluştu bu şekilde teşhis konuldu meğer 6.hastalık geçiriyormuş. Bu ihtimal de aklınızda bulunsun diye yazmak istedim 🌱