Asyabebek1 yenidoğanda hapşırma üşütmeye bağlı değil,olağandır genellikle. Burnunu da doktorunuza danışarak serum fizyolojik ile mutlaka temizleyin,ihmal ettiğinizde solunum sıkıntısı yaşayabilirsiniz. Korkulacak bir şey değil,muhtemelen temizliği yaptığınızda bebiş de rahatlayacaktır🥰