Pembecicek Biz 10 günlükten beri yapamıyoruz yardımsız. Her sabah banyo yaptırdıktan sonra zeytinyağ ile kolik-kanızlık masajı yapıyorum. Günde birkaç sefer tekrar ediyorum. Doktor probiyotik biogaia vermişti onu ve bir çay kaşığı zeytinyağı içir dedi. Ara ara da olsa yapıyor. Şimdilerde o ıkınırken yardımcı oluyorum. İlk başta kulak çöpüyle yaptırıyordum. Poposuna da zeytin yağı sürün. Çatlak var mı diye bakın. Bizimki korkudan yapamıyor. Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapamaması normal ama.