Bebeğim 1 yaşından ve bugün göz muanesi olucak ben bu zamana kadar hiç fark etmedim ama hemşire olan görümcem sanki gözünde kayma var dedi göz çok önemli olduğu için hemen randevu aldım gidicem inşallah öyle bişey yoktu Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin belki çok küçük bişey ama ben çok takıyorum çok üzülüyorum sizde dualarınızı eksik etmezseniz sevinirim 🤲❤️