Miniminimini o aylarda bizde öyleydik sabaha kadar hiç uyumadığımızı biliyorum tam uyudu diyordum geri uyanırdu perişan olurdum sabahları 7 de uyurdum hep ama geçiyor zamanla gece uykusuna geçiş yaptırmaya çalış ben öyle başardım 2 buçuk aylıktı akşam 5 te gündüz uykusundan uyanır birdaha uyuduğunda gece uykusuna yatırırdım yatacağı odanın ışıklarını kapat hiç ses yapmayın iyi geceler öpücüğü ver nasıl uyutmaya alıştırdıysan öyle uyut bir rutin oluşturmaya çalış tekrar uyanıyor ya yine ışıkları açmayın ben ağladığında bile kucağıma alır sakinleştirir tekrar yatırırdım hiç ışıkları açmadım sonra uyuma dakikaları uzadı sonra sadece beslenme saatlerinde acıkıp kendi uyandı yine ışıkları yakmadım bazen mama yerken uyudu bazen tekrar salladım ama hep uyudu 1 hafta bile sürmedi bir dene istersen canım